BISZ Központi Hitelinformációs Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Álláshirdetések

Álláshirdetések

A BISZ Zrt. a pénzügyi szektorban tevékenykedő vállalat, elkötelezett a folyamatos innováció és az adatvezérelt döntéshozatal iránt. Jelenleg hitelminősítő algoritmusokat fejlesztő kollégát keresünk, aki segít a hitelképességi értékelést támogató hatékony és megbízható algoritmusok kialakításában. Az ideális jelöltnek mélyreható ismeretekkel kell rendelkeznie a statisztikai modellezésben, valamint jártasságot kell mutatnia a pénzügyi adatok elemzésében és a hitelminősítési folyamatokban.

Dolgozz velünk

Scoring algoritmus fejlesztő

munkakörben!

Milyen feladataid lesznek nálunk?

  • Fejleszted és finomítod a hitelminősítő algoritmusokat, figyelembe véve a vállalati célokat és az ügyfélélmény javítását.
  • Elemzed a rendelkezésre álló adatokat, hogy azonosítsd a releváns hitelképességi mutatókat és meghatározd azok súlyozását.
  • Modelleket és prediktív analitikai eszközöket alkalmazol a hitelkockázat becslésére és a hitelportfóliók teljesítményének előrejelzésére.
  • Ellenőrzöd az algoritmusok pontosságát és hatékonyságát, és szükség esetén módosításokat teszel.
  • Együttműködsz az elemzőkkel és a hitelminősítőkkel, hogy megvitassátok az algoritmusokkal kapcsolatos tapasztalatokat és visszajelzéseket.
  • Követed a piaci trendeket és a szabályozói előírásokat a hitelminősítési területen, és alkalmazod azokat az algoritmusok frissítésére.

 Téged keresünk, ha:

  • Felsőfokú közgazdasági és/vagy informatikai és/vagy matematikai végzettséggel, diplomával rendelkezel;
  • Van jártasságod az adatbázis kezelésben (SQL és PL/SQL közép szintű ismerete);
  • Legalább 3-5 év tapasztalatod van statisztikai, credit scoring modellezésben;
  • Mélyreható ismereteid vannak a hitelminősítési folyamatokkal és a pénzügyi adatok elemzésével kapcsolatban;
  • Kiváló programozási készségekkel rendelkezel Python, R vagy hasonló nyelven;
  • Magas fokú kreativitással és feladatmegoldó képességgel rendelkezel;
  • Üzleti gondolkodásmódra, önálló munkavégzésre vagy képes;
  • Precizitás, megbízhatóság jellemez;
  • Nyitottsággal állsz az új feladatok és kihívások elé.

 Előnyt jelent számodra:

  • Jártasság a gépi tanulás, mesterséges intelligencia világában.

 Amit kínálunk:

  • Stabil, megbízható háttérrel rendelkező munkahely;
  • Folyamatos szakmai fejlődés, képzések;
  • Felelősségteljes, érdekes feladatok;
  • Családias légkör;
  • Home office lehetőség és rugalmas munkaidő (munka és magánélet egyensúlya);
  • Ingyenes parkolás az irodaház körül (mindig van hely);
  • Cafeteria;
  • Versenyképes juttatási csomag;
  • 1 éves határozott idejű szerződés (3 hónapos próbaidővel), mely a projekt sikeres megvalósulása után; határozatlan idejű szerződéssé változhat;
  • Munkakezdés ideje: azonnal.

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XX. kerület.

Jelentkezés módja:

  • Részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél.

A BISZ Zrt. a magyar információpiac egyik legjelentősebb szereplője, aki közel 30 éve írja sikertörténetét.
Fenntartható, felelős szolgáltatásokat tervezünk, amelyek a magyar bankszektor működését segítik. Van tradíciók, jelenünk és komoly jövőképünk, amelyben most Ön is szerepet vállalhat.

Üzletfejlesztési és stratégiai területre teljes munkaidős Üzletfejlesztési menedzsert keresünk.

Dolgozz velünk

Üzletfejlesztési menedzser

munkakörben!

Amit nyújtunk:

  • Biztonság és jövőkép, tervezhető karrierlehetőség.
  • Jó, rendezett munkakörülmények.
  • Alkotó, kreatív közeg, izgalmas sokrétű munka.
  • Szakmai fejlődés lehetősége.
  • Rugalmas munkaidő, otthoni munkavégzés lehetősége.
  • Versenyképes juttatási csomag.
  • Kiemelkedő Cafeteria.
  • Életbiztosítás és magánorvosi ellátás lehetősége.

Amit várunk:

  • meglévő és új szolgáltatások értékesítése;
  • új üzleti kapcsolatok létesítése és ápolása;
  • részvétel tárgyalások, és események szervezésében;
  • szakmai problémák megértése, részvétel a megoldási folyamatban;
  • új szolgáltatás üzleti koncepciók kialakítása;
  • aktív részvétel a cég üzleti stratégiájának alakításában;
  • a feladathoz tartozó adminisztrációs (levelezések, dokumentációk) feladat elvégzése.

A munka végzésének alapfeltétele:

  •  a cég filozófiájának elsajátítása;
  • a cég CRM rendszerének megismerése és kezelése;
  • az integrált irányítási rendszer megismerése;
  • a cég szolgáltatásainak és folyamatainak megismerése, az egyes folyamatok megértése.

Önt tudjuk választani, amennyiben:

  • diplomával rendelkezik (közgazdasági/IT/mérnöki/kommunikációs),
  • van minimum 5 év szakmai tapasztalata,
  • Ön elszánt, kitartó és sokrétű,
  • Ön jól kommunikál (és ez angolul is megy),
  • jó prezentációs képességgel rendelkezik,
  • képes csapatban dolgozni,
  • tud mások fejével is gondolkodni,
  • vannak ötletei, és kreatív.

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XX. kerület.

Jelentkezés módja:

  • Részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél.

BISZ Központi Hitelinformációs Zártkörűen Működő Részvénytársaság munkaerő-toborzással, kiválasztással kapcsolatos adatkezelési tájékoztatója ide kattintva érhető el