Álláshirdetések
Cégünk, a BISZ Zrt. a magyar információpiac egyik legjelentősebb szereplője, amely több mint 30 éve segíti fenntartható, hiteles szolgáltatásokkal a magyar pénzügyi szektor működését. Légy részese a sikertörténetünknek, vállalj szerepet új IT és üzleti megoldásaink kialakításában, új szolgáltatásaink piacra vezetésében.
Dolgozz velünk
IT üzleti elemző / rendszerfelelős
munkakörben!
Milyen feladatok várnak Rád?
- Fejlesztési dokumentációkat készítesz és specifikációkat véleményezel
- Részt veszel a komplex rendszerek működésének tesztelésében
- Menedzseled a rád bízott informatikai fejlesztéseket
- Szorosan együttműködsz a társterületek kollégáival és a külső szoftverfejlesztőkkel
- Tervezed és ütemezed a fejlesztéshez szükséges erőforrásokat
- Részt veszel az éles üzemi rendszerek támogatásában
Téged keresünk, ha:
- Felsőfokú informatikai és/vagy gazdasági végzettséggel és
- Minimum 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel
- Rendelkezel tesztelési tapasztalattal
- Követelmények specifikálásában gyakorlatod van
- Üzleti folyamatok megismerésére nyitott vagy
- Proaktívan és nyitottan állsz az új feladatok és kihívások elé
Előnyt jelent számodra:
- Tesztelési módszertanok ismerete
- Projektszemlélet, projektvezetés
- Programozói ismeret
- Ha agilis és vízesés fejlesztési módszertanokban otthon vagy
- Automata teszt eszközöket használtál már
- XML, XSD és SQL technológiák nem ismeretlenek számodra
- Alkalmazás tervezési ismereted van
- Alap Linux ismeretekkel rendelkezel
Amit kínálunk:
- Stabil, megbízható háttérrel rendelkező munkahely
- Felelősségteljes, érdekes feladatok
- Folyamatos fejlődési lehetőség és képzések
- Határozatlan idejű munkaviszony
- Családias légkör
- Home office lehetőség (munkaidő 50%-ában)
- Rugalmas munkaidő
- Mobiltelefon
- Kiemelt Cafeteria
Munkavégzés helye:
- 1205 Budapest, Mártonffy utca 25-27.
Jelentkezés módja:
- Részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél.
Cégünk, a BISZ Zrt. a magyar információpiac egyik legjelentősebb szereplője, amely 30 éve segíti fenntartható, hiteles szolgáltatásokkal a magyar pénzügyi szektor működését. Légy része a sikertörténetünknek, vállalj szerepet új IT és üzleti megoldásaink kialakításában, új szolgáltatásaink piacra vezetésében, értékesítésében.
Dolgozz velünk
Ügyfélkapcsolati vezető
munkakörben!
Az új kolléga az Ügyfélszolgálati és Helpdesk szakterületek vezetője lesz.
Főbb feladatok, amelyek várnak Rád:
- A cég szolgáltatásainak partner és ügyfélszintű ismerete, a szolgáltatásokra vonatkozó jogszabályok, külső és belső dokumentációk ismerete, azok változásainak menedzselése, nyomon követése
- Az Ügyfélszolgálati és Helpdesk területek előírás szerinti működésének biztosítása, szakterületivezetők támogatása
- Beosztott munkatársak munkabeosztásának kezelése, a munkájuk teljesítmény értékelési rendszer szerinti nyomon követése, kiértékelése
- A cég informatikai rendszereinek megismerése, működésének elsajátítása
- Felügyeleti jelentések, éves vezetőségi anyagok összeállításában való részvétel, statisztikák készítése
- Aktív részvétel az üzleti alkalmazások specifikálási, adott esetben tesztelési folyamataiban
Projekt portfólió menedzsment keretein belül átlátni, elemezni a projektek folyamatait, dokumentumait, szükség esetén módosítási, fejlesztési javaslatokat tenni azokkal kapcsolatban - Beszállítói teljesítés igazolások kezelése
- Számla jóváhagyások kezelése
- Beszállítókkal, fejlesztőkkel való kapcsolattartás
- Éves fejlesztési, beszerzési és oktatási igények adminisztrálása
Ideális jelölt vagy, ha az alábbi képességekkel, készségekkel rendelkezel:
- Felsőfokú végzettség
- Haladó szintű számítógépes ismeretek irodai alkalmazások tekintetében (pl. Ms Office)
- Jó kommunikációs készség (szóban és írásban)
- Önálló munkavégzés
- Precizitás, elkötelezettség, lojalitás
- Megbízhatóság
- Jó problémamegoldó képesség
- Kreatív, fejlesztői szemléletmód
- Magas szintű együttműködési képesség, csapatmunka
- Fedhetetlen előélet
Előnyt jelenthet:
- Vezetői területen szerzett többéves tapasztalat
- Közgazdasági, informatikai, jogi végzettség
- Pénzintézeti gyakorlat
- Projektekben való részvétel, projektgazdai tapasztalat
- Angol nyelv ismerete
- „B” kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk:
- Stabil, megbízható háttérrel rendelkező munkahely
- Izgalmas és felelősségteljes feladatok
- Egy jó hangulatú, segítőkész, kreatív csapat
- Határozott idejű munkaviszony (2 év)
- Részleges otthoni munkavégzési lehetősége (munkaidő ~50%-ában)
- Versenyképes juttatási csomag, kiemelkedő Cafeteria
- életbiztosítás és kedvezményes magánorvosi ellátás lehetősége
Munkavégzés helye:
- Budapest, XX. kerület
Jelentkezés módja:
- Részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél.
Cégünk, a BISZ Zrt. a magyar információpiac egyik legjelentősebb szereplője, amely 30 éve segíti fenntartható, hiteles szolgáltatásokkal a magyar pénzügyi szektor működését. Légy része a sikertörténe-tünknek, vállalj szerepet új IT és üzleti megoldásaink kialakításában, új szolgáltatásaink piacra vezetésében, értékesítésében.
Dolgozz velünk
Üzletfejlesztési munkatárs
munkakörben!
Amit nyújtunk:
- biztonság és jövőkép;
- részleges otthoni munkavégzés lehetősége;
- határozatlan idejű jogviszony;
- alkotó, kreatív közeg, izgalmas, sokrétű munka;
- szakmai fejlődés lehetősége;
- versenyképes juttatási csomag, kiemelkedő Cafeteria;
- életbiztosítás és kedvezményes magánorvosi ellátás lehetősége.
Mit várunk érte:
- Üzletfejlesztési feladatok ellátása: piaci igények alapján javaslattétel új szolgáltatások létrehozására és a meglévők továbbfejlesztésére, részvétel üzleti koncepciók elkészítésében;
- Kapcsolattartás a Partnerekkel: részvétel tárgyalások és események szervezésében, ügyfélmegkeresések kezelése, alkalmanként partnerlátogatás (ehhez közös használatú gépjárművet biztosítunk);
- Szakértői feladatok ellátása: részvétel a szolgáltatásokhoz kapcsolódó üzleti dokumentációk, szakértői anyagok, tanulmányok elkészítésében;
- Marketing tevékenységek, szervezési feladatok ellátása;
- Értékesítési feladatok ellátása: aktív tevékenység az értékesítési és szerződéskötési folyamatban, adminisztratív feladatok ellátása, ajánlatok, dokumentációk elkészítése.
Téged tudunk választani, amennyiben:
- Diplomával rendelkezel (közgazdasági/IT/mérnöki/kommunikációs);
- Banki vagy IT cégnél szereztél tapasztalatot;
- Elszánt, kitartó és sokoldalú vagy;
- Jól kommunikálsz írásban és szóban egyaránt;
- Precízen végzed a munkádat;
- Képes vagy csapatban dolgozni;
- Vannak kreatív ötleteid;
- Számítógépes irodai alkalmazások kezelésében jó vagy.
Előnyt jelent:
- Kockázatkezelési-, üzletfejlesztési- vagy értékesítési területen szerzett releváns tapasztalat;
- Angol nyelvtudás;
- Jó prezentációs képesség;
- Analitikus szemléletmód, elemzői tapasztalat.
Munkavégzés helye:
- Budapest, XX. kerület
Jelentkezés módja:
- Részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél.
BISZ Központi Hitelinformációs Zártkörűen Működő Részvénytársaság munkaerő-toborzással, kiválasztással kapcsolatos adatkezelési tájékoztatója ide kattintva érhető el