Álláshirdetések
- HELPDESK MUNKATÁRS
- ÜZLETFEJLESZTÉSI MUNKATÁRS
- IT ÜZLETI ELEMZŐ / RENDSZERSZERVEZŐ
- IT DEVELOPER / FEJLESZTŐ
Cégünk, a BISZ Zrt. a magyar információpiac egyik legjelentősebb szereplője, amely 30 éve segíti fenntartható, hiteles szolgáltatásokkal a magyar pénzügyi szektor működését. Légy része a sikertörténetünknek, vállalj szerepet új IT és üzleti megoldásaink kialakításában, új szolgáltatásaink piacra vezetésében, értékesítésében.
Dolgozz velünk
Helpdesk munkatárs
munkakörben!
Milyen feladatok várnak rád?
- Felhasználói igények kezelése: válaszolj kérdésekre, oldj meg problémákat és segítsd a rendszerek hatékony használatát
- Az informatikai rendszerek technikai működésének és adminisztrációjának elsajátítása, hogy minél jobban támogathasd a felhasználókat
- Jogosultságok, informatikai szolgáltatások kezelése és adminisztrációja
- Telefonos és írásbeli segítségnyújtás a Partnerek számára
- Részvétel a szolgáltatásokhoz kapcsolódó üzleti dokumentációk, szakértői anyagok véleményezésében
- Részvétel az üzleti alkalmazások specifikálási és tesztelési folyamataiban
- Alkalmanként szupport tevékenységben Partnerlátogatás (ehhez közös használatú gépjárművet biztosítunk)
Milyen készségekre lesz szükséged?
- Középfokú informatikai végzettség és minimum 2 éves tapasztalat
- Magabiztos számítógépes ismeretek (pl. MS Office)
- Jó kommunikációs készség, szóban és írásban is egyaránt
- Önálló és/vagy csapatban történő kreatív, elszánt munkavégzés
- Precizitás, lojalitás és megbízhatóság
- Jó problémamegoldó képesség és stressztűrő képesség
Amit kínálunk:
- Stabil, megbízható háttérrel rendelkező munkahely
- Izgalmas és felelősségteljes feladatok
- Egy jó hangulatú, segítőkész, kreatív csapat
- Határozatlan idejű munkaviszony próbaidőt követően
- Részleges home office munkavégzési lehetőség (munkaidő 50%-ában)
- Versenyképes juttatási csomag
Előnyt jelenthet:
- Bankszektorban szerzett gyakorlati tapasztalat
- KHR ismeretek
- Webszerkesztési ismeret, gyakorlat
- Rendszergazdai ismeretek (Windows, LAN, kommunikáció)
- XML ismeretek
- Angol nyelvtudás és „B” kategóriás jogosítvány
Munkavégzés helye:
- Budapest, XX. kerület
Jelentkezés módja:
- Részletes szakmai önéletrajz
Cégünk, a BISZ Zrt. a magyar információpiac egyik legjelentősebb szereplője, amely 30 éve segíti fenntartható, hiteles szolgáltatásokkal a magyar pénzügyi szektor működését. Légy része a sikertörténetünknek, vállalj szerepet új IT és üzleti megoldásaink kialakításában, új szolgáltatásaink piacra vezetésében, értékesítésében.
Dolgozz velünk
Üzletfejlesztési munkatárs
munkakörben!
Amit nyújtunk:
- biztonság és jövőkép;
- részleges otthoni munkavégzés lehetősége;
- határozatlan idejű jogviszony;
- alkotó, kreatív közeg, izgalmas, sokrétű munka;
- szakmai fejlődés lehetősége;
- versenyképes juttatási csomag;
- kiemelkedő Cafeteria;
- életbiztosítás és kedvezményes magánorvosi ellátás lehetősége.
Mit várunk érte:
- Üzletfejlesztési feladatok ellátása: piaci igények alapján javaslattétel új szolgáltatások létrehozására és a meglévők továbbfejlesztésére, részvétel üzleti koncepciók elkészítésében;
- Kapcsolattartás a Partnerekkel: részvétel tárgyalások, és események szervezésében, ügyfélmegkeresések kezelése, alkalmanként partnerlátogatás (ehhez közös használatú gépjárművet biztosítunk);
- Szakértői feladatok ellátása: részvétel a szolgáltatásokhoz kapcsolódó üzleti dokumentációk, szakértői anyagok, tanulmányok elkészítésében;
- Marketing tevékenységek, szervezési feladatok ellátása;
- Értékesítési feladatok ellátása: aktív tevékenység az értékesítési és szerződéskötési folyamatban, adminisztratív feladatok ellátása, ajánlatok, dokumentációk elkészítése.
Téged tudunk választani, amennyiben:
- Diplomával rendelkezel (közgazdasági/IT/mérnöki/kommunikációs);
- Elszánt, kitartó és sokoldalú vagy;
- Jól kommunikálsz írásban és szóban egyaránt;
- Precízen végzed a munkádat;
- Képes vagy csapatban dolgozni;
- Vannak kreatív ötleteid;
- Számítógépes irodai alkalmazások kezelésében jó vagy.
Előnyt jelent:
- Kockázatkezelési területen szerzett vagy egyéb releváns tapasztalat;
- Angol nyelvtudás;
- Jó prezentációs képesség;
- Analitikus szemléletmód, elemzői tapasztalat.
Munkavégzés helye:
- Budapest, XX. kerület
Jelentkezés módja:
- Részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél.
A Központi Hitelinformációs Rendszer (KHR) akarva-akaratlanul együtt él mindannyiunkkal, és hatással van a jelenünk, sőt a jövőnk alakulására is. Az általa nyújtott szolgáltatást a világban általában Credit Bureau szolgáltatásnak nevezik, Magyarországon hitelreferencia szolgáltatás néven vált közismertté.
Hazánkban egyetlen cég nyújt ilyen szolgáltatást.
Közel 30 éve a piacon:
BISZ Zrt.
Dolgozz velünk
IT üzleti elemző / rendszerszervező
munkakörben!
Társaságunk folyamatosan fejleszti meglévő szolgáltatásait és törekszik minél több innovatív szolgáltatás bevezetésére. Megnövekedett fejlesztési igényeink miatt szükségünk van újabb lelkes csapattagokra.
Milyen feladataid lesznek nálunk?
- Fejlesztési dokumentációkat készítesz és specifikációkat véleményezel
- Részt veszel a komplex rendszerek működésének tesztelésében
- Menedzseled a rád bízott informatikai fejlesztéseket
- Szorosan együttműködsz a társterületek kollégáival és a külső szoftverfejlesztőkkel
- Tervezed és ütemezed a fejlesztéshez szükséges erőforrásokat
- Részt veszel az éles üzemi rendszerek támogatásában
Téged keresünk, ha:
- Felsőfokú gazdasági és/vagy informatikai végzettséggel és
- Minimum 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel
- Rendelkezel tesztelési tapasztalattal
- Követelmények specifikálásában gyakorlatod van
- Üzleti folyamatok megismerésére nyitott vagy
- Proaktívan és nyitottan állsz az új feladatok és kihívások elé
Előnyt jelent számodra:
- Tesztelési módszertanok ismerete
- Projektszemlélet
- Programozói ismeret
- Ha agilis és vízesés fejlesztési módszertanokban otthon vagy
- Automata teszt eszközöket használtál már
- XML, XSD és SQL technológiák nem ismeretlenek számodra
- Alkalmazás tervezési ismereted van
- Jártas vagy a Windows és Linux operációs rendszerekben
Amit kínálunk:
- Stabil, megbízható háttérrel rendelkező munkahely;
- Felelősségteljes, érdekes feladatok
- Folyamatos fejlődési lehetőség és képzések
- Határozatlan idejű munkaviszony
- Családias légkör
- Home office lehetőség (munkaidő 50%-ában)
- Rugalmas munkaidő
- Mobiltelefon
- Kiemelt Cafeteria
Munkavégzés helye:
- 1205 Budapest, Mártonffy utca 25-27.
Jelentkezés módja:
- Részletes szakmai önéletrajz
Cégünk, a BISZ Zrt. a magyar információpiac egyik legjelentősebb szereplője, amely 30 éve segíti fenntartható, hiteles szolgáltatásokkal a magyar pénzügyi szektor működését. Légy része a sikertörténetünknek, vállalj szerepet új IT és üzleti megoldásaink kialakításában.
Dolgozz velünk
IT Developer / Fejlesztő
munkakörben!
Milyen feladatok várnak rád?
- Funkcionális tervek technológiai kivitelezhetőségének megtervezése és összehangolása
- Szűk keresztmetszetek azonosítása és javítása a szoftverben,
- Bugok azonosítása és megoldása
- Együttműködés tesztelőkkel, rendszerszervezőkkel, fejlesztőkkel
- Funkcionális tervek alapján a szoftver implementálása, optimalizálása és továbbfejlesztése
- Javaslatok kidolgozása a szoftver hatékonyabb működésére
- Fejlesztési dokumentációkat készítése és specifikációk véleményezése
- Tesztelési folyamatok végrehajtása
- „Code review” keretében a kód ellenőrzése
- Éles üzemi rendszerek L2 / L3 szintű támogatása
Téged keresünk, ha:
- Felsőfokú informatikai végzettséggel és
- Minimum 3 éves Java és SQL fejlesztési tapasztalattal rendelkezel
- JBoss, Spring Boot, SOAP, REST, MQ alapos ismerete
- Van webes alkalmazások fejlesztésében szerzett tapasztalatod
- Üzleti folyamatok megismerésére nyitott vagy
- Rendelkezel tesztelési tapasztalattal
Előnyt jelent számodra:
- Oracle és PostgreSQL adatbázisok ismerete
- Verziókezelők (Github, Gitlab) ismerete
- CI/CD technológiákkal/technikákkal kapcsolatos tapasztalat
- Webes alkalmazások fejlesztésében szerzett gyakorlati tapasztalat
- REST API webservice tapasztalat
- Konténer technológia ismerete
- Tesztelési eszközökben való jártasság
- Bankszektorban szerzett gyakorlati tapasztalat
- KHR ismeretek
Amit kínálunk:
- Stabil, megbízható háttérrel rendelkező munkahely
- Felelősségteljes, érdekes feladatok
- Folyamatos fejlődési lehetőség és képzések
- Határozatlan idejű munkaviszony
- Családias légkör
- Home office lehetőség (munkaidő 50%-ában)
- Rugalmas munkaidő
- Mobiltelefon
- Kiemelkedő Cafeteria, életbiztosítás és kedvezményes magánorvosi ellátás lehetősége
Munkavégzés helye:
- Budapest, XX. kerület
Jelentkezés módja:
- Részletes szakmai önéletrajz
BISZ Központi Hitelinformációs Zártkörűen Működő Részvénytársaság munkaerő-toborzással, kiválasztással kapcsolatos adatkezelési tájékoztatója ide kattintva érhető el